کلبه عـکس و شعر







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دل نوشته هاي عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت15:20---16 خرداد 1390
ممنون که سر زدی و خوشحالم که خوشت اومد!
چندتا عکس دیگه خم گذاشتم که فکر کنم برات جالب باشه،خواستی بیا ببین


سارا
ساعت14:38---12 خرداد 1390
من واقعأ شرمنده ام،فکر میکردم لینکت کردم،تازه فهمیدم لینک نیستی.
ولی از لینکی...


مهتاب
ساعت21:37---9 خرداد 1390
به این که داداش ابوذر منه..! بی معرفت چرا زودتر نگفتی لاگ داری...!پاسخ:من قربونه اون مرامت بشم که خیلی با مرامی عزیز قابله تورو نداره میخای به نامت کنمش البته اگر لایق بدونی ممنون که اومدی خوشحال شدم دیدمت

نساء
ساعت12:50---3 خرداد 1390
پاسخ:از خوش سعادتیه منه که وب منو لایق بدونی برای لینک شدن دستت درد نکنه دوشمنت شرمنده تو عزیزی هرموقه وقت کردی سر بزن به من خوشحال میشم

نساء
ساعت12:47---3 خرداد 1390
@};@ };-@ };-@ };--

نساء
ساعت12:46---3 خرداد 1390
پاسخ: ممنون

نساء
ساعت12:45---3 خرداد 1390
پاسخ:ممنون عزیزه دلم که سرزدی خوشحال شدم که دیدمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ابوذر در 11:23 | |